BLÅBÄR & M J !

Skrev ett inlägg igår som jag var så nöjd med. Men tror ni inte på fan då att det försvinner! Gaah vad arg jag blev!
Så nu ska jag försöka på nytt igen :P Haha.
Kommer ju inte ens ihåg vad jag skrev om igår, så jag får improvisera lite :P

Jobbade som sagt igår och idag i alla fall.
Älskling hade en överraskning till mig igår, så efter jobbet så for jag hem på en gång för jag v ar så nyfiken :P
Det visade sig att han hade köpt ett spel till Kinect som jag har velat haft aslänge!
Nu har jag äntligen Michael jackson the experience spelet. Där man sjunger och dansar. Kan inte bli så mycket bättre!
Idag efter jobbet så åkte jag hem till syrran hämtade henne och får vidare till Owes. Kikade på lite grejer, fick även med oss lite saker.
Ikea nästa, där vi tog oss en pizza slice. Alltid lika goda!
Sedan gick vi in på Djurmagazinet och kikade på fiskar, syrran min har ju som sagt skaffat fiskar :P
Amanda var så snäll så hon köpte en slöjstjärt som är svart till mig. Den heter nu Blåbär, eftersom den har ögon som ser ut som blåbär. Haha.

Nyss så kollade jag och bästa sötnosen klart på Eclipse. Den är ju så jävla bra. Längtar tills fjärde filmen kommer :)

Nej nu ska jag sätta mig i soffan med älskling.
Vi hörs imorgon.
Just ja, snart är det ju sista April! Jävlar så roligt jag ska ha. Roligare än dom flesta. Skriver senare vad det är jag ska göra ;)

Hejdå sålänge!

Ni måste ju bara prova detta spel!




Publicerat: 2011-04-28 Klockan: 20:16:50
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (1)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad roligt gumman att du fick spelet :D Måste jag hälsa på och få prova, hihi! ;) Hoppas allt är bra med dig, saknar dig!


Publicerad: 2011-04-28 Klockan:23:13:51
Blogg: http://hopesdreamsreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback