FAN VAD DUKTIG JAG ÄR!

Ja då har man precis gjort klart matlådor tills imorgon. En till mig och en till älskling.
Det blev kyckling med thai curry. Hoppas det smakar smaskens :P Men det tror jag, det är ju jag som har lagat det ;) Haha.

Idag har man gjort ganska mycket faktiskt, har inte suttit still så mycket.
Kom hem från jobbet, fick nästan springa till tvättstugan, mitt i allt när jag stod och vek tvätten så skrev Tobias att jag ska börja med maten, så jag fick skynda mig, hem och på med plattan och ugnen för mat, ut till tvättstugan igen för att hämta allt, sedan in och käka.
Sen klockan åtta så lagade jag mat tills imorgon.
Så nu ska jag unna mig ett avsnitt av Gossip Girl.

Vi hörses imorgon allemsammans!

XoXo.




Publicerat: 2011-04-14 Klockan: 21:11:44
Kategori: Sånt som inte passar in i någon kategori! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback