Helt fucking weird!

Helt sjukt!
Igår när jag stod och diskade så kände jag något konstigt i mitt öra.
Så jag gick och kikade, då visar det sig att det rinner blod från mitt öra.
Tvättade bort det och tänkte inge mer på de.
Fortsatte att diska då får jag samma känsla igen, gå och kikar i spegeln då är det en genomskinlig vätska som rinner från örat. Tar bort det och börjar bli lite orolig.
Jag kunde ju inte ringar mamma eftersom klockan var halvtolv på natten, så jag försökte att ringa syrran, men hon svarade inte. Som tur svarade Sofie när jag ringde.
Det forsatte att blöda ett tag till.

Idag har jag väldigt ont i örat. Det liksom ilar och jag får lock för örat ibland, det gör ont när jag pratar, gäspar och nyser! Vet inte vad jag ska göra.
Jag hoppas att det inte är farligt bara!
Någon som vet något om blod som rinner ur örat?

Nu är man hemma helt ensam.
Tråkigt. Gabbiz och Amanda åkte iväg för ett tag sen!

Har gjort en hel del saker idag.
Åkte ner på stan till halv två. Mötte upp Amanda och Gabbiz.
Gick på stan ett tag och kika lite. Gick och lukta på en massa parfymer!
Runt två åkte i upp till komvux och pratade lite.
Sen ner på stan igen för att Gabbiz skulle till Ungdomsmottagningen för att sätta i en P-stav.

Efter det så åkte vi hem till mig och gjorde mat. Eller ja vi handlade lite först.
Det blev fläskytterfile med thicurry, satan så gott det blev!
Måste äta det igen!

Efter det blev det till att kolla lite på tv och plugga som bara den!
har väldigt mycket att göra den här veckan.
Eftersom det är sista veckan så måste jag hinna blir klar på allt.
Kul att dom slänger in allt på slutet! Plus att jag tycker inte om min vikarie. Det ska vara ordinarie läraren. Han är mycket bättre!

Det blev en hel del med skratt och tårar idag!
Imorgon ska Amanda och Gabbiz komma hit igen, så vi får väl se vad som sker då, bortsätt från att jag ska plugga då :P

Nej nu ska jag sätta mig i soffan och vänta i fem minuter på att älskling ska komma hem från jobbet.
Så ska vi kolla på biggan fem i ett!

Vi hörs imorgon!
Godnatt!


Min supergoda mat idag!


Här får ni en härlig sommarhoppbild på oss tre! Amanda, jag & Gabbiz!




Publicerat: 2011-04-07 Klockan: 00:00:07
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback