Högskoleprov + Fest = AWESOME!

Kan ju i alla fall säga att det var svårt som bara den med högskoleprovet.
Facit kom ut så jag och Elin rättade det. Haha säger jag bara.
Men jag är faktiskt nöjd över det jag fick. Är i alla fall med i systemet och det var bara det jag ville :D

Igår blev det fest. Var ju fan hundra år sen nu sen man drack sist.
Kan förresten inte ens komma ihåg sist jag drack :P

Jag och Elin drog hem till Danne och putte.
Drack lite grogg och hade det mysigt. Pratade med en massa nya människor. Alltid lika kul :)
Efter ett tag kom syrran också :)
Det blev faktiskt rätt så lyckat. Lite tråkigt att polisen kom och så. Men allt löste sig och det är huvudsaken.

Nej nu ska jag och älskling åka till Thommy och Elin.

Hörs sen!


Fina Elin!


Jag & syrran!




Publicerat: 2011-04-03 Klockan: 20:12:22
Kategori: Fest ! Kommentarer: (1)

Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Sv: Ja det vart en riktigt lyckad fest. :)

Haha, tackar, du måste komma hit nån dag och ta sånna bilder med mig, hehe.



Förresten, jag har lagt ut en list-utmaning på min blogg till dig. :)



Kraam!


Publicerad: 2011-04-03 Klockan:20:25:04
Blogg: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback