JAJAMEN SÅ GLAD MAN KAN VARA!!!

Jajamen jag fick jobbet!
Så jävla glad. Dom ringde nyss och berätta att jag börjar imorgon klockan halv åtta.
Ska bli så roligt så!

Just ja jag har ju glömt att skriva det jag gjorde i helgen :P
I fredags gjorde jag teoretiskprov på komvux för Naturkunskapen, jag klarade det. Så jag är glad över det!
Sen efter de så hämta Tobias mig, så åkte vi och hämta Elin och sedan Amanda.
Så for vi iväg först till Söderhamn för att kika på en bil till älskling. Men den var för dyr, så vi drog viader till Ramsjö 16 mil uppåt. Den bilen var billigare och såg ur därefter också.
Den slutade att vi hamnade i Falun och kikade på en bil kvart över tio på natten.
Det slutade med att älskling köpte den pärlan :P
Vi kom hem efter tolv tror jag att den var, jävligt slut i kroppen var man.
Då blev det lite bilåka sen hem och sova.

På lördagen åkte jag och älskling ut till garaget och meka lite med den nya bilen, den blev superfin. Det är de små detaljerna som gör att den blir snygg :P

Sen åkte vi till Tobias farmor och åt lite smörgåstårta, jädrar så gott det var!
Efter de åkte vi hem och tog en powernap. SKÖNT!
Sen blev det ut och åka lite bil. Alltid lika skoj!
Speciellt nu när man får åka den nya pärlan!


Här har ni nya popvåfflan! Så snygg!!




Publicerat: 2011-04-12 Klockan: 11:16:44
Kategori: Bilar Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback