NU BLIR DET FILMKVÄLL OCH MYS!!

Hej allesammans!

Nu sitter jag hemma hos syster nu i Valbo.
Jag och Gabriella håller på att laga mat, nu slår vi på stort och det blir potatis och fiskbullar i hummersås, så jävla gott!!
Ikväll ska vi tjejer ha en liten filmkväll med godis, pringles, araksbollar, choklad, nötter, trocadero, sockerdricka och burn! Nu jävlar ska vi bli tjocka :P Fast det är vi ju redan enligt vissa! Ni vet 350 KG's Clara!

Vi ska kolla till att börja med Burlesque och Armageddon. Än har jag inte sett Burlesque så det ska bli superkul att se den, alla säger ju att den är jättebra. Men där emot har jag sett Armageddon hundra gånger. En av världens bästa filmer. Det är en utav min och syrrans favorit filmer. Har ni inte sett den så måste ni göra de!

Efter vi har kikat på film så blir det ut och åka lite popvåffla. Ska bli så roligt det med!

Nej nu ska jag kolla till potatisarna, så vi får höras lite senare!

Pussilipuss!





Publicerat: 2011-04-15 Klockan: 19:12:26
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (1)

Kommentarer
Postat av: JENNY NILSSON

sv - vad bra! jo det är bara bra med mig med.

tack & detsamma :D


Publicerad: 2011-04-15 Klockan:22:24:44
Blogg: http://sssuperjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback