Roligt!

Fick denna roliga lista av min syster Amanda så jag får väl lov att göra den :P

Namn:
Clara
Kön: Kvinna.
Ålder:
19 snart 20 år.
Längd: 161,162,163 är olika lång beroende på vart/hos vem jag mäter mig.
Smeknamn: Blondie, puffen, älskling, bumpen,

Hårfärg:
Blond
Ögonfärg: Blåa.

Har du någonsin:
Ätit sushi: Har smakat och det var nog bland det äckligaste jag har ätit.
Stått på scen: Ja.
Varit ihop med någon som varit otrogen: Ja, tyvärr!
Klättrat på berg: Ja såklart, men inget jättehögt.
Sett vita huset: Nej. Men det skulle vara ashäftigt att se de.
Rökt: Ja, men ska sluta när jag känner för det.

 

Antingen eller:
Kallt eller varmt: Det ska vara varmt men inte för varmt.
Spets eller satin: Spets.
Svart eller rött: Svart.
Regn eller snö: Både och. Det beror på.
Rosor eller tusensköna: Rosor.
Vår eller höst: Vår, för då är det snart sommar.
Matte eller engelska: Vet inte. Kanske matte. Kanske engelska :P

 

Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: Ja.
Kommit sams med dina föräldrar: Jag har inte ens varit osams med dom.
Bråkat med en kompis: Nej .

 

Gillar du att:
Ge kramar: Självklart, vem gör inte det.
Ge massage: Ja om det är Tobias jag masserar.
Gå promenader i regnet: Kan vara mysigt ibland.

 

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: Tog studenten, festa, sola och bada.
Svär du för mycket: Ooh jaa.
När duschade du senast: Igår.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Gråa mjukisar.
Vilken låt lyssnar du på just nu: Zero 76 med tiesto hardwell.
Vad är bredvid dig just nu: En tom soffa.
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Det finns lite papper, ett glas saft, en skrivare och högtalare. 
Vad var det sista du åt: Potatis och fiskbullar
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Tobias ♥
Har du en lavalampa: Nej, men ville ha en när jag var yngre.
Hur är vädret just nu: Lite kyligt med solen skiner.
Vad gjorde du igår kväll: Tog det lugnt på dagen, på kvällen åkte jag & älskling hem till Thommy & Elin.
Vem pratade du sist med på telefon: Tobias.
Vad gör dig glad: Tobias, mina vänner och min familj.
Vart skulle du vilja åka: Thailand, Hawaii och USA. 
Vill du ha barn: Ja det vill jag.
Vad ska dom heta: Det ni :P

 

Jag utmanar Sofie.

 





Publicerat: 2011-04-04 Klockan: 14:41:12
Kategori: Listor Kommentarer: (1)

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- kul :)!


Publicerad: 2011-04-04 Klockan:15:39:51
Blogg: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback