JÄVLAR I MIN LÅDA!!

Så då har man kommit hem från jobbet!
Det var ganska roligt faktiskt. Klart det var ju jättejobbigt, men det är ju värt det!
Det är ju pengar och då kan jag äntligen leva lite grann i sommar, så det ska bli jätteroligt.
Har som sagt jobb till sista Augusti så det är ju ett bra tag dit, så det bli ju lite kosingar.

Började halv åtta idag och slutade halv tre. Rätt skönt med inte full dag det första man gör.
Men nu vet jag ju hur allt går till.

Efter jobbet träffade jag Amanda utanför sin coach sen bar det av till stan för att träffa Gabriella!
Hon var så snäll så hon hade köpt ett nagellack åt mig! Tack vännen!
Runt halv fem åkte jag hem. Är rätt mör i hela kroppen!

Nej nu ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig tills imorgon.
Imorgon blir jag hämtar tjugo i åtta så det är skönt. Behöver jag inte gå upp kvart över sex. :P

Nej vi får höras senare! Ha det bra allihopa!
Puss Puss


Roligaste juldagen ever!




Publicerat: 2011-04-13 Klockan: 18:29:16
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (1)

Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Jag är så himla stolt över dig lillasyster.



Så himla bra och roligt att du har ett jobb. Skönt för dig att du får lite pengar iallafall. Kanske du kan bjuda mig på lite käk nångång. Hehe.



Pussälskardig.


Publicerad: 2011-04-13 Klockan:18:46:19
Blogg: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback