GARAGE OCH SLÅ KLACKARNA I TAKET!

Ja som sagt så var jag, älskling, Robin, Thommy och Elin på Returbilen igår.
Jävlar så varmt det var. Fyfan. Fick kasta in allas jackor i bilen, men man höll ju på att dö i alla fall :P
Vi var väl där runt tio kvart över tio på morgonen. Men andra ord så klev vi upp vid sju och hämtade resten av folket vid åtta så for vi iväg.
Alla fynda som bara den. Jätteroligt att se att dom hitta något som de vill ha.
Själv tycker jag att jag fynda bäst :P Alla dom andra pyntade ut en massa pengar och jag hittar en hundralapp. Kanske hur kul som helst :P Haha

På vägen hem så stannade vi på Burger King och käkade där, har faktiskt aldrig ätit på BK. Så det var roligt. Kanske gott faktiskt. Tog en tendergrill chicken meny. Tycker ju inte om hamburgare :P
Sen så drog vi oss hem mot Gävle. Lämnade av Elin, Thommy och Robin.
Efter det så åkte jag och älskling och hämtade ut alla hans paket så åkte vi till hans föräldrar i Grååsen för att hämta lite saker.
Sen blev det Valbo ut till garaget där, pilla och dona lite. Blev mycket bättre med allt :D

Vid ett så åkte vi hem, vi var ju supertrötta efter en heldag på returbilen.

Idag blir det ut till garaget igen och pilla lite. Sen ikväll blir det att slå klackarna i taket! Ska bli kul. Blir sitta och dricka lite med dom absolut bästa, sen blir det heartan :D

Nej nu ska jag göra mig i ordning. Hörs senare.

Puss hej!


Det tar sig på pärlan :D Så snygg den blir!


Kul det kommer bli ikväll :D




Publicerat: 2011-04-22 Klockan: 13:06:07
Kategori: Bilar & Fest! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback