GOD MAT & GOTT VIN PASSAR KANON TILL CRUISING!

Det blev en lugn dag för mig igår. Åkte ut en sväng med Amanda och Robert. Sen så åkte vi till Sofie för att ta en rök. Men det blev en hel del. Var kvar och pratade med henne i tre timmar. Superkul :D Sen ringde kusinvitamin som var på krogen igår och frågade om hon kunde sova hos mig. Så söt som hon är så är det självklart att hon får sova hemma hos mig! Sen idag så har vi bara pratade och skrattat så kom morbror och hämtade upp henne. Så nu är jag själv igen! Inge kul! Men snart ska jag ner på stan och möta Sofie så ska vi handla lite mat så ska vi hem till mig och käka lite god mat och dricka lite vin sen bär det av ner på stan och kika på bilar. Det är ju faktiskt cruising. :)
Sen får vi se hur resten av kvällen blir! :)

Nej nu ska jag göra mig i ordning eller nått!
Hade superkul ikväll för det ska jag ha i alla fall!


Ikävll blir det cruising! :D




Publicerat: 2011-08-27 Klockan: 11:54:39
Kategori: Bilar & Fest! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback