TIERP - ARLANDA - ANTALYA - SIDE!

Nu sitter jag här vi datorn och väntar på att Amanda och Robert ska komma. Robert är så snäll som ska skjytsa oss till Tierp så jag och Amanda kan ta tåget där ifrån.
Nu är det inte alls långt kvar lär jag ju säga.
Syrran ska ta med sig sin dator tror jag, så får se om jag gör några uppdateringar där nere. Om jag har tid dvs.

Träffade ääääntligen Sofie igår. Var så jävla skönt att få träffa henne! Har inte träffat henne på hela sommaren. Känns bra nu, som fan!

Jaja nu måste jag packa det sista som ska med och se så att jag har allt med mig.
Jag kommer hem på natten mellen lördagen och Söndagen, så jag och Amanda ska sova hemma hos syrran då, så kommer min snälla älskling och hämtar oss på söndagen!

Jaja nu måste jag skynda mig.
Hörs allesammans!
Hare gött nu i Sverige!

:)


Jag och Amanda ( Min syster ) :)




Publicerat: 2011-08-06 Klockan: 10:25:01
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (1)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sån otur att du lämnar landet precis när jag återvänder till Gävle - skitunge! Ha det bäst i Turkiet, saknar dig i massor! <3 Synd att vi inte hann träffas länge än vad vi gjorde igår!


Publicerad: 2011-08-07 Klockan:02:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback