UNDERBARARE KUNDE DET INTE HA VARIT!!!

Har inte bloggat på skitlänge men har inte haft tid med det :P
Var ju i Turkiet i en vecka så kom jag hem vid tre tiden på natten mellan lördagen och söndagen. Sen så har jag bara myst med älskling.
Jag hade i alla fall det skitbra i Turkiet. Måste verkligen göra om det :) Får se vad som sker nästa år.
Vi tog det bara lugnt där nere. Bada och sola varje dag. En dag så åkte vi på en båttur så gick vi på en marknad också. Supermysigt.
Hotellet vi bodde på var toppen. Verkligen över mina förväntningar. Dom som jobbade på hotellet var jättesnälla och trevliga.
Jag har inte tid just nu att lägga upp bilder, men gör det lite senare. Om ni är jättesugna på bilder så finns det på fb. :)
Igår så åkte jag ner på stan och träffade Sofie. Det var jättekul. Har ju inte träffat henne på jättelänge. Åkte ner vid tolvtiden och träffade henne. Gick runt på stan och åt lunch och bara pratade och hade jätteskoj. Har verkligen saknat henne. Var även till komvux så nu får vi se vad som händer. Kanske tillbaka till skolbänken snart. Kan ju alltid hoppas :D
Nej nu ska jag göra mig i ordning så ska jag ner på stan och träffa Sofie :D

Hörs. Ha det bra hej! :)


Side :)




Publicerat: 2011-08-16 Klockan: 12:11:54
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback