EN MASSA SKOJ!

I tisdags var jag i skolan och redovisade. Kändes skönt att få det gjort, jag tror till och med att det gick bra. :P
Blev en aning strul när vi skulle åka hme från skolan, Men när jag och Sofie äntligen kom till stan så var vi hungriga. Så vi bestämde att vi skulle gå till Church Street Saloon och äta mat. Och jävlar vad gott det var! Har inte ätit där nu på ett tag. Har ni inte ätit där så rekommenderar jag det verkligen!

I onsdags så var jag, syrran och Sofie på köpis och kollade lite. Sofie shoppade lite :P Var även på Media Markt och alla sådana affärer. Hittade ju lite grejer man vill ha då :P Får se om man köper något när man har fått pengar.
Idag så åkte jag och Sofie tillbaka till Media Markt där hon köpte sig en söt mini pc. Kanske hur coolt som helst :P Vill också ha en. Fast inte en liten :P Efter allt kollade och köpande så bar det av mot stan där vi köpte kina mat och åkte hem till mig och åt. Supergott. För er som bor i gävle eller ni som har vägarna förbi och är hungriga, ät på seglet, där är världens godaste kinamat. Speciellt nr 18 :P

Nej nu ska jag kolla på ett avsnitt av CSI Miami innan jag ska hämta älskling på jobbet.

Hörs senare.


Godaste restaurangen i Gävle. Church Street Saloon! :)




Publicerat: 2011-08-25 Klockan: 22:06:54
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback