VEGETARISKT STÅR PÅ MENYN IDAG!

Hade en trevlig dag igår lär jag ju säga. Inte för att jag gjorde så mycket, men det blev bra ändå.
Åkte och hämt Sofie i Ockelbo sen så åkte vi till Valbo och gick in på Mediamarkt och kikade lite. KOllade på en massa köksredskap och bara drömde sig bort. Sen så gick vi en liten sväng på Köpis också.

Nu sitter jag och väntar på att Sofie ska komma hit så ska vi laga vegitarisk lasagne. Det blir nog supergott det. :)
Sen får vi se vad som händer resten utav dagen. Om jag och Sofie hittar på nå bus eller bara sitter och pratar :)

Nej nu ska jag möta henne vid bussen.
Hejdå Hejdå! :)


Saknar pappa otroligt mycket idag. Har en sådan dag i dag. Inge kul alls!




Publicerat: 2011-08-17 Klockan: 11:23:29
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback