THE FUCKING HUMAN CENTIPEDE!

Sitter just nu i stadsbiblioteket med Sofie och skriver på min hemtentamen. Inte allt för roligt och inte allt för lätt. Men det ska nog gå bra, får jag hoppas på i alla fall. haha!

Efter jag har pluggat klart så ska jag åka och ta en fika med Elin, fika och snacka lite skit :P Det var ju faktiskt ganska länge sen nu. Så det längar jag efter!

Igår så kikade vi på en skräckfilm, eller skräck och skräck, den var mest äcklig bara. The human centipede 2. Första human centipede är mycket bättre kan jag säga :P

Nej nu ska jag plugga vidare så jag blir klar någon gång! :P


Fina Elin i vintras på Älgsjön :)




Publicerat: 2011-12-21 Klockan: 11:21:30
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback