Älgsjön again!

Var på Älgsjön idag!
Så jävla kul var det!

Jag och Elin satt igen i bagageluckan, bara det att den här gången åkte vi bak och fram, så man visste inte när vägen svängde eller nått. Det var riktigt spännande det. :)

Så när vi satt i bak när vi kom in i en kurva så small det utav bara faan, då visade det sig att vi hade fått punka. Ganska ordentligt. Men det är väl så när man väger 350 kg som vissa påstår att jag gör ;) HAHA!!!

Jag och älskling kom hem runt sex tiden, så då ställde vi oss och lagade mat! MUMS!
Sen bänkade vi oss framför tv:n.
Vi kikade på Big Brother. Och det sög, super kul att titta på 40 åriga tanter som juffsar med en 35 årig man. BLÄÄ!!
Men jag ska ge det en chans endå tänkte jag.

Nej nu ska jag sociala med älskling min!

Här kommer det en video och några bilder från dagens bravader! :)


Jävlar i min låda! Däcket är sopslut! ;)


Bagagelucke åkning på G ;) Jag får ursäkta hur fan jag ser ut, men det var faktiskt skit kallt ute :P


Klockrent! Ja jag vet att jag låter jättekonstig när jag skrattar, vi gjorde faktiskt en 360 :P




Publicerat: 2011-02-20 Klockan: 23:54:28
Kategori: Bilar Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback