AWESOME!

Jadu var ska jag börja?!

Jo i Lördags så drog jag, Elin, Gabbiz, Robbin och Markus (Vet inte om det är med C eller K. :P) ner till Nyköping.
Det blev lite senare än beräknat! Men det blev superbra endå.
Kom ner till halv nio, så vi minglade lite, köpte lite dricka i baren, sen så ställde vi oss längs fram vid scenen, lyssnade på Enhärjarna, relativft bra faktiskt. Det var ju inte dom jag hade sett fram emot. :P
Men jag fick i alla fall en autograf på armen, rätt skoj :P

Sen sa vakterna att att Völund Smed skulle spela runt kvart i tolv, men så blev det ju inte, jag har ingen aning när dom började spela, men inte kvart i tolv. Den kanske var strax före ett.
Jävlar vad jag blev glad innombords när dom kom upp på scen. Jag, Gabbiz och Elin stod som bänkade framme vid räcket längst framme vid scen!
Jag kan nog inte komma ihåg när jag kände den speciella känslan sist!

Dom sjöng och som sjöng, jag blev bara gladare och gladare!
Filma gjorde jag också!

Jag fick till och med sjunga med dom i en låt, det var nog mer än vad jag kunna drömma om!
Jag fick även två plektrum!

Efter spelningen så fick vi gå upp till deras "vip" och sitta där. Så fucking jävla awesome!

Men jag känner fortfarande efter ett par dagar att jag är öm i hela kroppen, har superont i revbenen och har blåmärken lite var och här. Men sånt hör till!


Kanon gänget i Völund!




Publicerat: 2011-02-27 Klockan: 13:47:00
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback