Fun Fun Fun :D

Hejsan hej :)
Lite dålig uppdatering, jag vet :P
Men jag var så trött igår så jag orkade inte blogga. Så jag gör det nu istället.

I lördags åkte vi lite bil och stod och snackade med alla roliga och härliga människor :)

Igår så åkte jag och älskling ut till Älgsjön och det var lika roligt som vanligt, kanske en aning roligare,
jag och Elin fick sitta i bagageluckan i 745 och åkte runt hela banan, det var så jävla kul så jag höll på att dö :P
Jag bara satt och skratta och försöka hålla i mig :P
Jag knäppte ungefär 250 kort när vi var på Älgsjön, men jag tänkte då inte lägga upp alla bilder :P
Kanske skulle bli en aning jobbigt, eller vad tror ni? :P

Det var väldigt kul och träffa Tanja och Linda med, har inte träffat dom på länge, saknar er! :(

Ja och idag är det alla hjärtansdag. Inte direkt min favorit dag precis.
Men jag ska väl pussa på min älskling extra mycket idag i alla fall :)

Ja snart kommer Tobias hem, då ska jag låna bilen och åka hem till Elin så ska vi ut och gå en sväng :)

Nej nu ska jag kolla på lite Gossip girl.

XoXo!


Min nya kamera, tack älskling!

Älskling kör på Älgsjön

Söta Elin på isen :)

Vårt sällskap på Älgsjön, och det var i den där bilen och och Elin satt i bagaeluckan :P



Publicerat: 2011-02-14 Klockan: 13:36:15
Kategori: Bilar Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback