Fun Fun Fun :D

Åkte iväg hem till Gabbiz i måndags, eller ja rättatre sagt åkte jag hem till hennens pojkvän Robert, för Gabbiz har ju typ flyttat in där eller nått :P Hehe

Efter några timmar kom syrran dit också. Alltid lika trevligt sig :P
Ja herregud så mycket som jag skrattade igår, gjorde att jag fick träningsvärk i magen :P

Som sagt, jag sov så skönt på Gabbiz och Roberts soffa från måndag till tisdag.
Så igår var det faktiskt ganska skönt att få komma hem och krypa ner i sängen med älsklingen sin.

Nu väntar jag bara på att syrran/Amanda ska ringa, så jag vet om vi skulle åka hem till Gabbiz idag igen, och kanske käka upp chipsen ;) Haha



Just ja, nu ska jag komma ihåg det, för nu har jag glömt det i varje inlägg.
TACK Sofie för att du gjorde designen till min blogg! TACK så hemskt mycket :D



Från Höger: Gabbiz, Jag och Min syster Amanda.




Publicerat: 2011-02-02 Klockan: 10:18:18
Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback