Middag & Bilåka

Åkte hem till mamma i Sätra igår och käkade middag, det blev potatisgratäng och fläskfilé. Det var hur gott som hur helst! Skulle kunna äta ihjäl mig på de :P Haha

Sen kom Tobias och hämtade upp mig så var vi ute och åkte lite bil, fast det blev mest att vi stod på Saab och pratade med Henka och Malin. :) Alltid lika trevligt :P Hehe

Det var tänkt att idag skulle jag och älsklingen åka på rally med det vart inte så :( Men vi kommer väl hitta på något roligare :P

Snart ska älskling åka till garaget med Henka och jag ska hem till Malin och umgås med henne sålänge :) Kommer bli asskoj :P

Ikväll blir det nog lite bliåka ( får man ju hoppas )

Aja, hörs senare.


Jag och Malin i taxibilen när vi skulle på krogen ;)


Älskling på Älgsjön förra söndagen :D




Publicerat: 2011-02-05 Klockan: 13:14:08
Kategori: Bilar Kommentarer: (1)

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha ja det va ju rätt läckert! :P Men vi höra när du har vaknat vet ja! :)


Publicerad: 2011-02-06 Klockan:09:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback