Nyköping! Here we come!

Igår kväll åkte jag och älskling hem till mamma och åt lite middag, super gott. Vi åt Saltimbocca. Åh så gott det var :) Har inte ätit det på aslänge. Men det satt som en smäck i magen.

Sen så åkte jag och älskling lite bil. Träffa på Elin, syrran, Robert, Malin och Gabbiz. Det var super trevligt det :)
Hände lite grejer igår med Elins karls nya bil, men orkar inte skriva det :P Hehe.

Nej nu har jag duschat, syrran är påväg hit med lite alkohol. Gabbiz är här, så snart ska vi käka lite mat så vi inte åker till Nyköping med tom mage.
Det ska bli så sjukt kul ikväll.
Vi ska åka till Nyköping för att lyssna på mitt absoluta favorit band! Völund Smed! Ska bli kul satan!!
Nej nu ska jag göra mig i ordning för vi ska åka klockan fyra, så det är inte så långt kvar!

Kan nog lägga in lite bilder imorn från ikväll.

Hare bra så hörs vi allihopa!


Min fina Mamma! <3


Min låtsaspappa har köpt en ny bok. En liten sådan ;)


Lilla boken liksom ;)





Publicerat: 2011-02-26 Klockan: 13:53:52
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback