Shit shit shit!

Jag får ursäkta att jag inte har uppdatera så bra nu på några dagar!

I torsdags så gick jag till Komvux, så nu jävlar ska jag börja plugga igen :P
Ja jag vet att det låter bättre än vad det är, jag ska faktiskt bara plugga 1 kurs, Naturkunskap B.
Jag måste nämligen ha det inför högskolan i höst.

På torsdagskväll så åkte jag, Gabbiz och Malin hem till Elin och drack vin och hade det super kul.
Det slutade med att jag och Gabbiz gick på krogen.
Men innan det så skulle jag ta ut pengar, men bankautomaten tog mitt kort och mina pengar,
men det löste sig endå :)

Vi hade superkul på heartan den kvällen.
Även fast vi gick hem nästan hela biten, och det är bra långt det i 15 minus grader :S

Igår åkte vi lite bil och det det allmänt mysigt jag och älskling.
Och samma sak ska vi göra ikväll också, vi ska snart ut och fara ;)

Imorn blir det Älgsjön igen :D
Då ska även syrran och hennes pojkvän med, kommer bli asmysigt. Bilåka, gott folk och mysig varm choklad, kan det bli så mycket bättre?

Jag lägger upp fler bilder senare, men här har ni några!

Nej nu ska vi kila till bilen.
Vi hörs.

Ha det bra !


Gott vin och Malins vaselin ;)


Cider, sprit och monster! Kan inte bli så mycket bättre ;)




Publicerat: 2011-02-19 Klockan: 22:41:23
Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback