Tråkigt, sen vart det kul :)

Skulle sova hemma hos Gabbiz Robert onsdag till torsdag, när vi skulle sova så fick jag ligga och lyssna på när som snuskade, disgusting! Så när klockan var två och jag hade lyssnat på det i typ 45 min så fick jag nog och tog mitt pick och pack och drog.
Som tur var hämtade syrran och hennes Robert mig. Så jag sov i Valbo hos dom.

På torsdagen (igår) åkte jag och syrran ner på stan och då träffade jag Michaela och Carro.
Jätteroligt, har inte träffat dom på evigheter.
Det slutade med att vi skulle gå ut på krogen. Emelie var även i stan och hälsade på så hon följde med hon med :)

Det blev en riktigt trevlig kväll/natt, vilket jag tycker att vi borde göra om någon gång :)


Bilden är från juldagen när vi skulle ut på krogen ;)




Publicerat: 2011-02-04 Klockan: 16:09:57
Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hmm, tråkigt, sen vart det kul.. Men efter det blev det asroligt eftersom du fick träffa mig! ;D Haha


Publicerad: 2011-02-04 Klockan:19:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback