Tvätta så enda in i helvete!

Har tvättat kläder idag som en gris.
Började tvätta kläder vid tre och blev klar nu, tog bara fyra timmar, och saken är den att det var inte ens mycket kläder ;) Hehe.
Men jag har i alla fall fått en hel del motion, eftersom jag fick lov att gå fram och tillbaka till tvättstugan 6-7 gånger.
Så det känns ju skapligt skönt. :)

Längtar som sagt asmycket tills på Lördag, ska bli så jävla kul att det finns inte ord till det :D

Ja undra vad man ska göra resten av kvällen då?
Förutom Big Brother då.
Det blir nog till att kolla på några Gossip avsnitt till.

Nej nu ska jag gå och spräcka min blåsa som jgar har under foten. Har haft skiten där nu i snart en vecka, nu får det räcka. Spräck spräck! ;)

XoXo


Jag för ett bra tag sen, när jag hade kort hår :P




Publicerat: 2011-02-23 Klockan: 19:23:42
Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är så duktig så! ;)


Publicerad: 2011-02-23 Klockan:22:19:50
Blogg: http://criollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback