Yeey

Hejsan hej :)

Igår kom Tobias och hämtade mig hemma hos Malin och Henka,
Vi kom hem så fick jag nästan på en gång hålla för ögonen.
Då visade det sig att jag skulle få en present för att vi har varit tillsammans i tre år nu.
När jag öppnade ögonen och slet bort all papper så var det en kamera och ett 4gigs minneskort.
Fy i helvete vad glad jag blev. Eftersom jag hade tänkt att jag skulle köpa en själv :)

Så nu kan jag äntligen lägga upp lite mer bilder här :)
Lägger upp en bild sen på kameran :D

Nej nu ska jag och älskling åka ut till hans föräldrar och sitta hundvakt ett litet tag och sen ska vi fira Tobias att han fyllde år i tisdags med lite tårat och det :)

Hörs sen :)



Publicerat: 2011-02-12 Klockan: 11:53:43
Kategori: Allmänt Kommentarer: (2)

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh va kul! :D Kan vi knäppa en massa snygga bilder sen! ;)


Publicerad: 2011-02-12 Klockan:12:58:51
Blogg: http://criollo.blogg.se/
Postat av: Emelie S

Grattis :) tre år är fan lång tid det, kram


Publicerad: 2011-02-12 Klockan:13:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback