BOKAT OCH KLART! SNART FAR VI!

Hej på er alla!
Jag vet att det var hundra år sen jag bloggade sist.
Har inte haft tid om man säger så.
Jag får skriva imorn vad jag har gjort de senaste veckorna :P
Idag har jag i alla fall varit ner till polisen för att fixa ett nytt pass. Visste inte om det skulle komma till användning eller inte.
Men så visade det sig att det ska användas inom snar framtid. Med andra ord den 6 Augusti. För då drar jag och båda mina systrar Amanda och Veronica och Veronicas barn Louise och Philip till Turkiet! Kan det bli så jävla mycket bättre eller!?! Me love it!!! Jag är så jävla taggad så det är sjukt åt de!

Nej nu kom älskling hem så nu ska jag mysa med honom och flina lite till :D


SIDE HERE WE COME!!!




Publicerat: 2011-07-26 Klockan: 00:02:14
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback