LONG TIME AGO NOW!

Oj nu var det längesen jag bloggade sist. My bad! Har inte haft så mycket tid till det :P
Börjar väl med midsommar då.
Jag och älskling åkte hem till Thommy och Elin där vi grillade och satt och pratade, efter ett tag så kom Örjan och Sandra dit. Vi hade superskoj hela kvällen.

Resten av denna vecka har bestått av att vara ute i garaget och mekat en hel del. Besiktade älsklings 945:a i måndags gick skapligt bra. Så tisdagen och onsdagen bestod av hel mek hela dagarna så åkte jag in på en efterkontroll på torsdagen om jag inte minns fel. Det gick superbra i alla fall.
Fredagen åkte jag och älskling ut till garaget och tvättade och putsade hela han 740 turbo. Den blev superfin.
Sen så åkte jag och hämtade syrran hemma hos mamma så drog vi vidare till boulognerskogen och träffade Robin och en massa härliga människor. Robin har som sagt flyttat till Karlstad så det var ett halvår sen man sist träffade honom. Så det var riktigt kul att träffa honom.
Det var tänkt att jag skulle åka hem tidigt på fredagen för jag skulle upp tidigt på lördagen. Men sluta med att jag kom hem efter tre på natten.
På lördagen så gick jag och fisen min upp tidigt. Åkte till garaget för att hämta turbon som var så ren och fin. Åkte in till stan för att träffa Danne, Robin, Thommy och Elin. Sen så bar det av till Rättvik där det var Volvoträff.
Kom fram efter klockan tolv på dagen.
Så var det en massa tävlingar. Lär ju säga att älskling hade ju vunnit 740 serien om han hade ställt upp.
Vid sex tiden så drig vi oss mot ljudbutiken i Rättvik för där skulle det vara ljudtävling, och det var det också. Den som spelade som mest var en Golf som spelade 152,9 DB. Kan ju säga att det kändes ju lite i kroppen :P
Efter det så bar det hemåt igen mot Gävle. Måste ju säga att det var en toppendag i Rättvik!

Det är ju så härligt att älskling har semester nu också. Det är därför vi har kunnat varit i garaget hela dagarna. Riktigt härligt!


Denna pärla har fått sig en riktig service nu :)




Publicerat: 2011-07-03 Klockan: 14:38:43
Kategori: Bilar Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback