GAMMALT ÄR BÄST!

Tjenixen!
Jag vet att det var ganska längesen nu sist jag skrev.
Tänkte jag skulle börja med att jag, Elin och Frida hade det superskoj på krogen i lördags. En riktig höjdarkväll. Det måste göras om innom snar framtid :P

Igår så åkte jag och syrran hem till våran kusinvitamin Mikkan i Örbyhus. Där även våran andra kusin Becca var där.
Vi åkte dit och kikade på Mikkan och hennes sambos hus. Jättegulligt hus. Fick, även se hennes urgulliga bebismage. Den har blivit så stor sen sist jag såg den.
Vi käkade lite mat där och spelade Buzz. Jätteroligt var det.
Vid tio tiden så tog jag och syrran med oss Becca och får till Söderfors där det var tänkt att vi skulle lämna av Becca på en gång. Men det slutade med att vi plockade upp Fillan och åkte runt lite i Sölderfors och pratade en massa gamla minnen. Jätteroligt. Har saknat dom så mycket. Så i sommar blir jag nog mycket i Söderfors, så jag slipper den här jävla skitstaden med alla dessa falska och äckliga människor.
Jag och syrran for hem vid halv tre tiden tror jag nog att det vara.

Hur som helst så hade jag en väldigt lyckad dag med en massa underbara människor!


Jag och min älskade kusin Rebecca julen 2006 kanske? Kommer inte ihåg :P




Publicerat: 2011-06-22 Klockan: 15:40:59
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback