TRÅKIGT! MEN JÄVLIGT GOTT!

Sitter hemma hos syster yster min nu.
Har varit med Sofie hela dagen. Vi har haft det super roligt! Men iofs så har vi ju alltid det! Hihi.
Imorgon åker Sofie iväg, ska bli så tråkigt. Kommer sakna henne jättemycket! Men får träffa henne igen i Augusti.
Jag och Sofienträffades på stan idag, så for vi iväg hem till mig och åt lite mat. Sen ringde mamma och frågade om jag kunde hämta henne på jobbet och skjutsa hem henne, och snäll som jag är så gjorde jag och Sofie de :P
Väl när vi var hemma hos mamma så kollade jag lite på datorn och såg en sak. Jag blev kanske hur glad helst! Det finns endå ett hopp för mig kände jag. :)
När klockan närmade sig sex så skjutsade jag mamma ner till Gefle Brygga där hon skulle träffa några tjejkompisar.
Jag och Sofie for vidare. Först till Jula sen till Citygross och sen till saab.
Senare på kvällenn så skjutsade jag hem Sofie. Kanske hur tråkigt som helst känns det som!

Så nu sitter jag här i Valbo hemma hos syster min som håller på att baka kladdkaka såhär mitt i natten. Men ibland får man faktiskt unna sig något gott!!!

Nej nu ska jag hjälpa till tänkte jag!
Ha det bra nu och ät lugnt!

Just ja, jag hatar vädret! Varför måste det regna för?
Dum fråga förresten, gud måste väl straffa dom som är elaka. Till exempel dom som är otrogna och dom som inte kan ge tillbaka saker som är andras, till exempel pengar!

Godnatt!

Fan vad gott det ska bli!! Bilden är lånad från Google!




Publicerat: 2011-06-15 Klockan: 00:27:05
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (1)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack vännen! Har fått mer mediciner nu och en remis till sjukhuset så nu borde de vända snart!



Hoppas du har de bra, saknar dig kram! :)


Publicerad: 2011-06-16 Klockan:17:31:17
Blogg: http://lilllundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback