Dag 1

Presentation om mig själv!

Clara Ragnefjärd heter jag. Jag är 19 fyllda år.
I september blir jag 20. Wihoo!
För tillfället är jag arbetslös, men på måndag ska jag börja plugga. Det ska bli super skönt!
Jag bor tillsammans med min underbara pojkvän Tobias.
Vi har varit tillsammans i 3 år nu! Oj vad tiden går fort.
Jag har en underbar familj och helt underbara vänner, som jag umgås med på min fritid.
På min fritid brukar jag oftast vara med mina vänner, vi brukar festa och gå på krogen, annars sitter vi oftast hos någon och snackar lite skit ( ibland så är 3liters dunken med vin med ) :P
Gör jag inte det, så är jag med min pojkvän.
Jag gillar att åka bil och skruva bil, det är ett av mina största intressen.
Är jag inte på krogen på helgen så sitter jag i rallyvofflan ;)

Nej nu tycker jag att jag har fått med det mesta.

Nu blir det Big Mother med älskling!
( Ni som inte fatta skämtet så är det Big Brother jag ska kolla på :P )


En bild på mig från i vintras!




Publicerat: 2011-03-03 Klockan: 21:51:45
Kategori: Listor Kommentarer: (1)

Kommentarer
Postat av: G a B b i ella ´

Så himla fin bild <3


Publicerad: 2011-03-03 Klockan:22:45:47
Blogg: http://seedmounatins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback