Dag 4

Detta händer idag!

Jag fick äntligen min bok idag! Överlycklig!

Robert och Amanda kommer snart hit för att hämta mig.
Vi ska åka ut till Norrsundet och lufta bromsarna på 850:n.
Efter det ska jag hem och packa lite, för jag och Elin ska åka upp till henns föräldrar i Kilafors :)
Ska bli riktigt skönt att få komma här ifrån ett tag.

Ja men framför allt så ska jag plugga som en gris.
Eftersom jag inte fick min bok igår så kunde jag inte läsa de sidor som jag skulle, så idag har jag dubbelt upp att göra. Men men, det är ju som det är :)

Nej nu ska jag göra mig i ordning så jag är klar när Amanda och Robert kommer.

Hörs senare. Hejdå :)


Här har vi min nya pluggbok :P




Publicerat: 2011-03-08 Klockan: 14:21:04
Kategori: Listor Kommentarer: (1)

Kommentarer
Postat av: Malin

Fan va bra att du fick boken idag iaf! :D


Publicerad: 2011-03-08 Klockan:15:55:58
Blogg: http://criollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback