Dag 5

Igår så skulle jag blogga när jag kom hem och skriva om min dag. Men jag hann inte sitta vid datan, så jag ska skriva idag om min dag igår i detalj!

Klev upp klockan tio för att börja plugga. Satt mig ner och läste lite ut boken.
Sedan klev jag in i duschen! Fyfan. Jag lyckades duscha när jag var ensam! Det är bra gjort av mig. Jag hatar att duscha när jag är ensam hemma. Jag blev skrämd en gång när jag var mindre så därför är det strongt gjort av mig.
Efter duschen fönade jag håret. Vilken tar typ 100år! Sminkade mig lite, sen visade det sig att jag var lite sen så jag fick lov att springa till bussen. Jag hade ju som sagt lovat mamma att jag skulle komma ner till stan till tolv.
Men tur nog så hann jag med bussen.
Klev av vid custom illusion och började gå mot Pyret, det är där vi klipper oss i familjen.
Mamma satt i stolen och såg redan jättefin ut även fast hon inte var klar.
Vi pratade om plastikkirurgi, bröstförstoringar och en massa annat.
Vid tio över tolv så var mamma klar. Hon blev superfin i håret!

Sedan gick vi till Café mobbade barn ( Mingel och bar för er som inte visste )
Beställde en varm smörgås med kyckling sweet chili och philiadelphia och vitlöksdressing.
Den var inte alls lika god som en brukade. Men det gick ju att äta.

Efter vi hade ätit och pratat en massa så var mamma tvungen att gå till jobbet, jag drog mig till bussen.
Satte mig på buss nummer 1 mot Bomhus. Det är ju där jag bor!
Kom hem pratade med syrran i telefon i över en timme. Vi kom fram till att jag skulle åka hem till henne i Valbo.
Tobias kom hem runt fem över halv tre och då fick jag låna hans bil.

Åkte och tankade på jet.
Sen bar det av till Amanda ( min älskade syster )
Jag hämtade upp henne så åkte vi till Stadium för att kika på ett par skor.
Dom var inge bekväma :(
Så vi åkte vidare till varje skoaffär och kikade på varje affär inne på köpis.
Köpte en superfin skål.
Alltid lika roligt att gå på Köpis med syrran!


Innan vi skulle åka tillbaka till syrran så kom Gabbiz, då var väl klockan runt halv sju om jag inte minns fel.
Vi gick in på Coop för att handla lite. Köpte en massa saker som inte är speciellt nyttigt. Men vad gör det då?
Sen for vi hem till Amanda och lagade lite mat, eller ja det var bara att stoppa in det i mickron. Hehe.
Vi kollade på BB också, hon har ju live, asnice!
Vi kollade även på tv:n också vid tio.
Sen satt vi och skratta och prata och gjorde lite olika övningar.

Vid ett tiden så åkte jag hem, tog även med mig Gabbiz så hon kunde komma hem.
Sen klädde jag av mig och borsta tänderna och kröp ner bredvid älsklingen min.
Hade supersvårt att sova. Men runt fyra lykades jag somna.

Hoppas det var bra detaljerat :P


Min macka på Mingel och bar!


Ja allt detta köpte vi :P


Dessa supersöta skålar köpte jag och syrran. En var sin. Syrrans nyinköpte brillor också. Assnygga!


Jag och min älskade syster! Hon är så fin så! Jag älskar dig!





Publicerat: 2011-03-17 Klockan: 12:41:32
Kategori: Listor Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback