?

Idag har det varit en härlig dag!

Gabbiz kom hit i skaplig tid, för det var tänkt att vi skulle ut och gå i det fins vädret.
Vi började att g¨ut, men kom inte så långt, slutade med att vi vara upp i Fredrik och Amandas nya lägenhet.
Den var väldigt fin.
Fick även ta på en söt bebismage. Alltid lika gulligt med bebismagar tycker jag.

Efter vi hade varit där någon timme så gick vi till pizzerian och köpte lite mat.
Gabbiz och Tobias tog den berömda Tacopizzan och jag tog en kebabrulle utan kebab.
Åh jävlar så gott det var :)

Lite senare på kvällen åkte jag och Gabbiz hem till Elin och sällskapa lite där. Efter en halvtimme drog vi tre vidare hem till Malin, så kom Sandra lite senare. Vi kikade på 101 sätt att åka ur en gameshow, det var inte lika bra som jag trodde att det skulle vara. . .

Efter programmet blev det lite bilåka, men det var inte så kul, för det blåste så jävla kallt.
Men men, alltid lika roligt ändå.

Nej nu orkar jag inte skriva nå mer, hörs sen!

Bye bye!




Publicerat: 2011-03-04 Klockan: 23:13:00
Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback