Host host!

Mår fortfarande inte riktigt hundra än!
Jag har smällhosta och det är inge kul.
Det är inte så mysigt att hosta upp gröna slämklumpar, så smakar det blod i halsen också! Usch!

Letade satan efter en bok igår. Måste ha den tills på måndag!
Så är det någon som har en Naturkunskap B bok som bara ligger hemma och dammar, säg gärna till mig!
Köper den gärna!

Brist på annat så tänkte jag köra en sådan här tråkig lista.
Men någon kanske tycker att det är roande ;)

Dag 1 - Presentation av mej själv
Dag 2- Mina djur
Dag 3 - Min familj
Dag 4 - Detta händer idag
Dag 5 - Min dag i detalj
Dag 6 - Mitt bästa köp
Dag 7 - Min bästa vän/vänner.
Dag 8 -  Min första kärlek
Dag 9 - En perfekt helg för mej
Dag 10 - Det här hade jag på mej idag
Dag 11 - Någon jag kan prata med om allt.
Dag 12 - I min handväska
Dag 13 - Mitt fotbollslag
Dag 14 - bloggar jag läser
Dag 15 - Mina drömmar

Dag 16 - Min önskelista
Dag 17 - Min favoritresa
Dag 18 - Min bästa fördelsedag
Dag 19 - Något jag saknar
Dag 20 - Den här dagen precis för ett år sen
Dag 21 - Fula ovanor
Dag 22 - Det här upprör mej
Dag 23 - Något jag önskar att jag gjorde mer
Dag 24 - Det här får mej att gråta
Dag 25 - Min skoltid
Dag 26 - Mina rädslor
Dag 27 - Min favoritplats
Dag 28 - Mina favoritskor
Dag 29 - Mina ambitioner
Dag 30 - Vart jag helst vill vara just nu




Publicerat: 2011-03-03 Klockan: 15:15:50
Kategori: Listor Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback