Lördag = FOLKRACE!

Upp vid klocka tio, käka frukost, packa det sista och fara iväg och hämta upp Malin och Henka.
Tanka sedan E4:an mot Norrtälje.
När vi kom fram i Sundsta så var vi lite sena, men klockan var fem minuter i ett.
Killarna ( Tobias & Henka ) fick skynda sig att byta om och hämta hjälm.
Dom skulle ju som sagt köra folkrace. Det var min 22 års present till min älskling!

Dom fick lyssna på lite regler och så. Sen så brände det av. Henka blev nummer 12 och Tobias nummer 13.
Först körde dom ett provvarv sen två riktiga varv på tid.
Så gjorde man två gånger, sendan fick man reda på vem som kom till A och B final.
Henka han kom till A finalen och vann hela skiten! GRATTIS!!!

Jag har nog aldrig sett Tobias och Henka sådär glad någonsin!
Det var helt sjukt underbart att kunne ge dom en sådan upplevelse!
Jag tycker att man ska ge dom man älskar något fint ibland, och inte själv bara få och få av sin partner.
Jag tror dom flesta vet vilken jag pratar om ;) Haha!!!

Men jag blev helnöjd med min present till min underbara pojkvän!
Han uppskattade den till tusen och det är jag supernöjd över!

Tänkte kasta upp några bilder, jag tog över 100 bilder och det blir väldigt jobbigt att lägga upp dom, så jag väljer bara ut några. Har även en massa filmklipp som jag senare tänkte klippa ihop och lägga ut. Det kanske kommer upp i morgon det.

Titta och njut!


Killarna i overall och hjälm. Är dom inte söta då? :P


Henka kör som fan!


Älskling kör så det ryker om det!


Henka vinner och får sin pokal och får champagne!





Publicerat: 2011-03-13 Klockan: 19:45:10
Kategori: Bilar Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback