Lördag + Söndag + Måndag

Jadu har hänt ganska mycket sen jag sist skrev.
På lördagen så fick jag köra Roberts bil igen. Alltid lika kul :D
Åkte runt på stan och bara hade det allmänt mysigt med Amanda och Robert.
Sen slulle vi åka till Statoil Hagaström. Då möter vi en tjej ( till och med en gammal klasskompis ) på Riks 80. Hur hemskt som helst. Åkte runt för att försöka plocka upp henne i bilen. Blev bara problem, men till slut så hittade vi henne och körde hem henne.

Kom hem vid sex tiden då på morgonen. Sov bara tre timmar den natten/morgonen.
Upp tidigt för att berätta lite saker för älskling.

Söndagen åkte jcg oah älskling och veckohandlade. Senare på dagen fick jag låna mammas bil så for jag och Gabbiz till Söderfors till pappa.
Alltid lika kul att träffa han!
Fick höra att han var lite sämre nu. Fan också!

Sen åkte jag hem till Gävle och for till Elins och Thommys garage. Alltid lika kul att vara där. :)

Måndagen betod av tvättning i hundra år. Ena tvättmaskinen var trasig! Arg blev jag!
Somnade även inne i tvättstugan. Haha.
Hann som sagt inte plugga igår.
Så idag så blir det hård plugg!
Plugg plugg plugg.
Kanske är på tiden nu att jag slutar skriva här så jag kan fortsätta med pluggningen :P hihi

Hörs senare!
Bye bye!


Slänger in en bild på mig och min älskade pappa! <3




Publicerat: 2011-03-29 Klockan: 12:33:48
Kategori: Blandat skit Kommentarer: (1)

Kommentarer
Postat av: sajmon

men att ni inte hörde av er när ni var i söderfors då så hade vi kunnats ses :) men jag kommer till amanda på fredag och stannar där hela helgen förhoppningsvis. så vi får ta och ses då! :D <3


Publicerad: 2011-03-31 Klockan:01:01:20
Blogg: http://siimonols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback