Plugg!

Igår tvättade jag som bara den. Gick superbra! Tobias blev i alla fall nöjd. Hittills har inget krympt än :P

Åkte hem till Malin igår vid tre och pluggade. Gjorde klart halva min uppgift, så det var skönt! Tack Malin för hjälpen!
Idag ska jag åka hem till Elin och plugga lite. Alltid skönt att kunna plugga tillsammans med någon, även fast man inte pluggar samma sak. Man kan hjälpa varandra lite. Härligt!

Nej nu ska jag göra min i ordning så jag kan åka någon gång.
Vi hörs senare!
Puss hej!


Den heliga boken ;)




Publicerat: 2011-03-15 Klockan: 11:36:30
Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe, nä fan ta dig om du skulle ha gjort de! ;P


Publicerad: 2011-03-16 Klockan:21:00:19
Blogg: http://criollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback