Underbar vecka!

Nu tänkte jag skriva om vad jag har gjort i veckan. Det är ganska mycket lär jag ju säga!

I Tisdags så åkte jag, Elin, Amanda och Robert ut till Norrsundet och lufta bromsarna.
Sedan åkte jag och Elin vidare till Edsbyn, till Elins pappa.
Det var jättefint där han bodde. Fick även träffa Elins supersöta lillasyster Frida.
Helt underbar unge.

På onsdagen åkte vi till Buspalatset i Bollnäs. Det var ett stort lekland. Vi har det här i Gävle också. Det var roligt.
Senare på onsdagen åkte vi till Elins mamma i Kilafors.
Det var helt underbart där. Hur skön miljö som helst.
Vi pluggade som bara den, mocka hästskit, rensa bort en helvetes massa mjölbaggar och hade det bara allmänt mysigt där ute i skogen.

Det var meningen att vi bara skulle sova där en natt men det blev två i stället och det är jag super glad över att vi gjorde. Vi hjälpte hennes mamma och låtsaspappa med att byta lampor på bilen och besikta deras bil.
Alltid lika kul att kunna hjälpa någon med nått, så ser man sen hur glad dom blir i slut endan.
På fredagen så gjorde jag prov. Fick faktiskt ett ganska bra resultat, så det är jag stolt över.

Senare på fredagkväll så åkte jag och älskling hem till mamma för att vi skulle låna ena deras bil till lördagen, men då visar det sog att den andra bilen är slut på batteri, så vi hjälpte dom med att ladda batteriet så till slut så fungerade bilen, så då fick jag låna den andra. Superskönt!
Efter vi hade hjälpt dom så åkte vi ut en sväng och åkte lite.
Vi åkte hem väldigt tidigt eftersom det var planerat att vi skulle gå upp super tidigt på lördagen.
Men som tur var så dubbelkollade jag tiderna, då visade det sig att vi inte behövde gå upp tidigt, utan kunde gå upp halv elva i stället. Underbart!

Nej nu blev det ett långt inlägg. Skulle kunna skriva hur mycket mer som helst. Men det skulle ju ingen orka läsa.

Här har ni lite bilder från min underbara vecka!


Här är en bild på buspalatset. Superroligt ställe för barn!


Sådan här härlig utsikt hade jag i Kilafors. Underbart!


Även här har vi en bild på en underbar utsikt i Kilafors!




Publicerat: 2011-03-13 Klockan: 19:23:44
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback