Underbart säger jag bara!

Har fått så otroligt mycket gjort nu när jag har varit här i Kilafors.
Det är så underbart här!
.
Har hunnit plugga, gjort prov, labbat.
Har hunnit kolla på alla utbildningar som jag ska söka.
Har även sökt en.
Man får hoppas på det bästa att man kommer in på någon i alla fall.
.
Fick en jättelång och skön massage igår av Elin. Åh vad det gjort ont, men efteråt var det superskönt.
Men idag är jag så öm i ryggen att det känns som om jag har fått en ryggkaka med blåmärken! Fyfan.
Men det kanske blir lite bättre i morgon.
.
Snart blir det hemfär :(
Känns ganska tråkigt faktiskt.
Men när jag kommer hem så ska jag umgås med syster min lite tänkte jag.
Var så länge sen nu.
.
Det är så mycket jag vill skriva. Men känner inte att jag kan det. Det tynger ner mig så fruktansvärt.
Men det är som det är. Får hoppas att det blir bättre snart! Får åka hem till syster yster min och prata med henne så blir det nog bra!
.
Hare bra hej!




Publicerat: 2011-03-25 Klockan: 14:07:57
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback