Ursäkta!

Ni får ursäkta om jag inte har bloggat på ett bra tag!
Men jag har varit sjuk, eller ja jag är väl inte fullt frisk än!

Det har hänt en hel del faktiskt!

I Söndags åkte jag till Älgsjön.
Helt otroligt att jag orkade, eftersom jag kom hem klockan sex på lördagnatt. Men upp klockan tio och drog iväg till Älgsjön.
Mådde inte så bra kände jag, kroppen sa liksom ifrån på nå vis.
Det var inte lika kul som det brukar.
Orkade inte stanna kvar fullt ut, så jag åkte hem!
Hemma låg min älskling som var sjuk han med.

Så vi både har haft feber och lite smått ont i halsen.
Snacka om att man känner sig utpumpad när man har haft 39 graders feber! Ingen kul!

Undertiden jag har mått skit, så har jag fått reda på en rolig sak i alla fall!
På måndag börjar jag plugga! ÄNTLIGEN!
Ska bli sjukt kul!
I och för sig så är det ju bara i fem veckor, men dom fem veckorna betyder guld, eftersom jag behöver kursen tills i höst då jag ska söka högskolan. ( Om allt går som jag har tänkt )

Nej nu har jag skrivkramp.
Vi hörs sen!
Herrå!


Plugga får mig att tänka på studenten :P




Publicerat: 2011-03-02 Klockan: 13:56:10
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (1)

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh ja längtar också tills att börja plugga, ska bli såå skönt! :D Kul att vi fick börja samtidigt!!


Publicerad: 2011-03-02 Klockan:16:47:11
Blogg: http://criollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback