CLARA ÄR INTE PÅ HUMÖR!

Oj nu har det blivit ett litet uppehåll igen. Inte min mening, men har inte haft så mycket tid.
Det här veckan har jag haft lite fullt upp.
I måndags var jag med Gabriella och gjorde roligheter,
Sen i tisdags så åkte jag och Gabriella till Amanda  ute i Valbo så var vi ute och åkte en sväng, så tittade vi förbi hemma hos Elin, tog en cigg eller ja en massa och pratade en hel del. Alltid lika skoj.
Sen släppde vi av Gabriella hemma hos henne så åkte jag och syrran och köpte dom nya skruvar, alltså som man äter, jag vet inte om det klassas som chips men det är OLW:s i alla fall. Dom smakar typ som ostbågar, goda faktiskt.
Dagen efter alltså onsdag så åkte jag och syrran till Owes och till köpis och kika lite. Sen fixade vi med en grej som vi ska fortsätta med idag, fär vi var på köpis idag igen och köpte lite mer grejer :P
Få hoppas att resultatet blir bra :P

Nej nu orkar jag inte skriva nå mer.
Vi hörs senare.
Pöss Pöss!

HÖHÖ!




Publicerat: 2011-05-19 Klockan: 16:33:50
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback