CLARA SHOPPAR!

När klockan var kvart i tolv så åkte jag och hämtade Elin, så for vi och hämtade syrran i Valbo.
Vi åkte ner på stan och parkerade bilen på Nian. Direkt efter det så gick vi och åt lunch på Roma. Tog en fläskfilé pasta. Super god var den.
Sen blev det till att gå runt på stan.
Slutade med att jag handlade två linnen på Gina Tricot.
Jeans och shorts på Vila.
Linne, tröja och Garnier Pure på HM.
Solglasögon på Redrum
Nagellack på Cubus
Väska på en affär jag inte vet vad den heter :P
Jag tror jag har fått med allt nu :P


Här är bilder på klädesplaggen!


Min tröja som är köpt på HM


Mina fina nagellack!


Mina fabulous briller och min hudcréme.





Publicerat: 2011-05-25 Klockan: 20:51:35
Kategori: Clara shoppar Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback