EN JÄVLA MASSA ORD!

Hejsan hoppsan!
Har väl inte hänt så mycket på senaste tiden lär jag ju säga :P
Var med när syrran övningskörde med Robert. Det gick skit bra tycker jag. Jag är så stolt så över min syster ska ni veta!
Sen blev det ju Fredag. Gabriella kom hit hem till mig ganska tidigt. Runt tio halv elva tror jag att hon kom.
Vi tog filtar och la oss ute i solen med grannen och bara myste. Jäklar vad härligt det var. Vi skrattade och pratade och lyssna på musik. Jätte härligt var det
Vi låga där bra länge altså, klockan var väl runt fyra kanske, Då gjorde jag i ordning mat och sen hoppade jag in i duschen. Efter duschen så gjorde jag mig i ordning för jag och Gabriella skulle nämligen på fotbollsmatch. Det var Elins lillebror som spelade. Edsbyn mot IK Huge. Sen blev det bilåka. Eller ja, Thommy, Robin och Danne skulle supa så då fick Elin låna Thommys bil så då åkte vi den hela kvällen, skapligt lågt kan man ju säga, Haha.

Nej nu ska jag faktiskt göra mig i ordning och åka till garaget där älskling är, så jag får sätta dit kjolen som har släppt på ett ställe på bilen. Så det blir snygg igen. Så måste jag tvätta den, men det är bara roligt tycker jag :P Hehe.
Får se om det bli Söderhamn ikväll då. :)

Hörs! Hejdå!


Slänger in en liten bild på mig , av brist på annat :P




Publicerat: 2011-05-21 Klockan: 14:35:19
Kategori: Blandat skit Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback