EN MASSA SKOJ!

Oj shit nu var det länge sen jag skrev.
Tänkte jag skulle skriva lite kort om vad jag har gjort den här veckan :) Om jag nu minns dagarna rätt :P Haha

I måndags så följde jag med Elin till ludvika för att hon skulle köpa fälgar till sin nya bil. Dom var jättesnygga i alla fall. Men jag säger bara fyfan pch sitta i en bil i 30 mil utan AC när det var supervarmt. Usch...
Efter det så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde. :P

Sen på tisdagen så kom Gabriella hem till mig så satt vi på min altan och löste korsord och solade lite. Eller ja min rygg fick färg eftersom jag satt med ryggen i mot solen. Så nu harj ag fina märken på ryggen efter linnet jag hade på mig. Haha.

På onsdagen så hämtade jag upp Gabriella hemma hos henne så åkte vi ner på stan och gjorde några ärenden och sedan så följde jag med henne på hennes körlektion. Superkul :)
Sedan åkte vi hem till mig så skulle vu fortsätta med lite korsord, men då kom Elin och berättade att hon och Thommy skulle åka och titta på ett hus, och jag ville jättegärna följa med, och det gjorde jag. Huset var jätte gulligt, skulle nog passa dom perfekt :) Sedan hjälpte jag dom att städa i deras garage.

Igår så följde jag med Robin på hans jobb. Han kör budbil. Så vi åkte runt till en massa olika ställen, Gävle, Harmånger, Jättendal, Gnarp, Bergsjö, Bjuråker, Delsbo, Ljusdal, Tallåsen, Korskrogen, Färila, Järvsö och sen tillbaka till Gävle. Det var en trevlig resa med en massa skratt. :P

Idag då, vad händer då? Jo jag ska snart åka och hämta upp syrran så ska vi åka och hälsa på pappa, har ju inte träffat honom på ett tag nu.
Senare ikväll så ska jag och älskling åka hem till hans föräldrar och käka tacos där. Ska bli så gott så.

Nej nu blev det ett långt inlägg. Nu måste jag göra mig i ordning så vi kan åka snart.
Hörs senare allihopa.
Hare gött!!


Saknar min pappa!




Publicerat: 2011-05-13 Klockan: 12:21:31
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback