GRILLNING PÅ HÖG NIVÅ!

Igår så följde jag med syrran och hennes karl på en sak var rätt trevligt måste jag ju säga.
Efter det så åkte jag hem till Elin, följde med henne och tanka och sn handla. När vi var inne på Ica så kom vi till allt kött och det såg ju så gott ut så då bestämde vi oss för att grilla hemma hos oss. Så det blev fläskytterfilé, potatissallad och vitlöksbea. Så jävla gott det blev.
Jag har nog inte ätit sådär mycket på bra länge.

Idag så ska jag göra mig i ordning så ska jag hem till Elin och hjälpa henne med ett fysikprov. Inte för att jag tror att hon behöver min hjälp för hon är ju så duktig själv. Men snäll som man är så ställer man ju upp för sina vänner.
Efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Möjligtvis åka och hälsa på mamma för hon och min låtsaspappa kommer hem från Spanien idag. Har inte träffat dom på ett bra tag nu.

Nej nu ska jag göra mig i ordning.
Vi hörs!


Sådär såg min tallrik ut. Jag började att äta, sen kom jag ju på att jag måste ju knäppa kort :P


Köttet på grillen!


Sist men inte minst killarna som har huggit in på maten :P




Publicerat: 2011-05-24 Klockan: 11:59:00
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback