SISTA APRIL & LITE TILL!

Kanske lite dålig uppdatering då :P
Just ja har ju inte skrivit om sista april än.
Kan i alla fall säga att jag hade hur roligt som helst! Vi grillade först i Thommy och Elins garage så var vi alla där, alltså jag, älskling, Gabriella, Elin, Amanda, Danne, Robin, plåstret, Robert och Thommy. Sedan efter vi hade ätit oss mätta så bar det av mot Sala där det var cruisning. Men som sagt så hann vi ju inte komma så långt innan polisen stannade oss. Men dom sa typ inget mer än fräänt sen åkte dom.
Ja sen kommer jag inte ihåg så mycket mer :P Haha!

De senaste dagarna har jag jobbat och sen umgåtts med Amanda och Gabriella. Alltid lika kul må jag säga :)
Har spelat mitt MJ spel och bara haft det allmänt mysigt med flickorna!

Idag har jag följt med Elin och besikta en bil, den gick rakt igenom, kanon bra ba! Sen åkte jag hem för att laga mat för att jag var så hungrig, men då skickade Elin ett sms och frågade om jag kunde köra henne till tåget för hon ska hem till sin mamma nu i några dagar :( Och självklart så gjorde jag det. När jag kom hem slängde jag typ i mig en massa mat, åååhh vad gott det var!

Nej nu ska jag åka till köpis och träffa Amanda, Gabriella och Robert. Så ska jag hjälpa dom att tona sin 740 :)
Vi höres senare.
PössPöss!


Här har ni en bild på vrålåket vi åkte på Sala cruisningen med :P Lite rostig bara :P


Här bak i bagageluckan åkte jag och Elin. Vi satte dit ett extra säte och varsitt bälte. Kanonbra blev det :P
Vill ni se fler bilder kan ni kolla på min facebook :P




Publicerat: 2011-05-04 Klockan: 18:45:03
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback