MITT LIVS STÖRSTA FUCKING JÄVLA MISSTAG!

Jag fattar inte? Är det lagligt att må som jag gör?
Jag vet varken ut eller in längre!
Jag är ingen ängel, men baraför de så kan man inte behandla mig precis hur som helst.
Jag har en gräns jag med, och den har jag nått nu!
Jag har ont i magen! Jag mår illa. Har aldrig haft en sånhär klump i magen!
Man tackar!
Alltid lika roligt att höra att man är någon persons livs största misstag!
Alltid lika skoj!

Jag känner bara för att sätta mig i ett hörn och gråta blod!
Man kanske ska göra de!
Snälla kan ingen gräva en grop så kan jag hoppa ner och lägga mig så täpper någon igen??


Skjut mig någon snälla?





Publicerat: 2011-11-28 Klockan: 17:17:56
Kategori: Sånt som inte passar in i någon kategori! Kommentarer: (1)

Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Jag älskar dig babysis.



Jag och Elvira saknar dig.



Puss ♥♥♥


Publicerad: 2011-11-29 Klockan:08:40:26
Blogg: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback