NU JÄVLAR ÄR MAN MOSTER OCH FRI!

Hejsan hoppsan :)
Vill bara meddela att lilla söta jag har blivit moster idag :) jag är hur glad som helst. Ska åka till Uppsala imorgon med med min låtsaspappa :) jag längtar mer än någonsin. Ska bli så otroligt kul.

Vi ska åka tidigt imorgon innan jag ska iväg och jobba.
Ja just ja, imorgon är det sista dagen för mig på Vallongården. En aning tråkigt lär jag ju säga. Men skriver mer om de imorgon.

Nu ska jag vara social med bästa Thomas, vi är ute och åket bil :P

Hejdå hejdå!

Ja just ja igen, har slutat röka, har inte rökt en cigg på ett dygn. Duktiga mig :D

Här har ni en bild på bästa Thomas :D





Publicerat: 2011-11-18 Klockan: 22:14:31
Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback