FUCK THIS!

Ja då satt man vid datorn igen då.
Kom ju hem som sagt rätt sent/tidigt imorse.
Kunde inte sova så jag satte mig i soffan och kollade in i väggen ett tag. Men dte blev inge bättre utav det så då kollade jag på några avsnitt av One Tree Hill. Blev ju inge bättre av det heller, men jag hade i alla fall något att göra.
Somnade i soffan vid tio tiden imorse. Vaknade kvart i elva av att älskling hjälpte mig till sänge så jag fick fortsätta sova. Sov och sov och sov. Frös, grät och somna om. Frös, grät och somna om. Sov ända fram tills Sofie kom hit.
Där kan vi snacka om en vän som ställer upp i ur och skur. Trorinte jag skulle klara mig igenom detta utan henne!

Ända sen Sofie kom hit så har vi bara titta på One Tree Hill. Avsnitt efter avsnitt. Känns skönt att inte göra något annat än att bara sitta här och bara vara liksom.

Vet inte, men på ett konstigt sätt så känns det som om mina tårar har tagit slut. Kan dom ta slut? Eller har jag bara gråtit för mycket? Hoppas bara dom inte kommer tillbaka tills imorgon, då vi i klassen ska till sjukhuset och göra lite saker. Kommer kännas konstigt. Känner som om jag förknippar sjukhuset nu med Eino och att jag kommer förbli rädd för sjukhuset.

Fan vet inte ens vad jag skriver om tror jag.
Jag är tom!
Jag känner mig tom!
Jag känner att jag vill gråta.
Men jag har inga tårar kvar tror jag.

Nej nu ska vi fortsätt kolla på OTH och äta Ben & Jerry's.


B & J är bästa som finns när man är ledsen!




Publicerat: 2011-09-19 Klockan: 20:41:55
Kategori: Sånt som inte passar in i någon kategori! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback