INTE FAN VET JAG!

Skulle ju som sagt till sjukhuset idag igen.
Men jag orkade inte kände jag.
Blev hemma idag.
Missade säkert en massa, men jag orkar inte bry mig.

Pratade med min älskade kusin idag också.
Kändes skönt! Skönt att få prata av sig lite.

Jag ska åka till Söderfors i morgon och hälsa på kusin Becca.
Sen vid fem tiden så ska jag hem till syster och träffa henne, barnen och pappa.
Ska bli roligt. Har inte träffat dom på länge. Sen ska det bli skönt att få komma bort från Gävle i några timmar.

Nej nu ska jag lyssna på låten som vi har bestämt att vi ska ha på begravningen!

Hejdå!




Publicerat: 2011-09-21 Klockan: 14:20:39
Kategori: Sånt som inte passar in i någon kategori! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback